فیت پینو
خانه / تردمیل / بهترین دستگاه ورزشی برای سوزاندن چربی کدام است؟

بهترین دستگاه ورزشی برای سوزاندن چربی کدام است؟

دستگاه ورزشی مناسب برای سوزاندن چربی چیست؟

تمرینات تناسب اندام

دستگاه های ورزشی برای بالا بردن میزان کارایی و استقامت سیستم قلبی عروقی گزینه مناسبی هستند، اما اینکه کدام دستگاه تأثیر بهتری در سوزاندن چربی دارد، جای سوال است. همه این دستگاه‌ها برای تمرین مناسب هستند، اما اگر واقعا” قصد دارید به خوبی تمرین کنید و چربی بسوزانید، بهتر است به تجزیه و تحلیل ما نگاهی بیاندازید. در این مطلب ضمن معرفی دستگاه چربی سوز لازم است بدانید، دستگاه‌ها بر اساس سوزاندن چربی و بهترین نحوه کار با آن ها برای گرفتن نتیجه مطلوب بررسی می شوند.

دستگاه ورزشی روینگ (The Rowing)

در نگاه اول به این دستگاه، نوع کار آن شاید کمی گیج کننده باشد. روینگ بهترین دستگاه هوازی قابل استفاده می باشد. در هنگام کار با آن شما عضلات تان را به کار می گیرید و به خوبی استقامت قلبی عروقی را بالا می برید. ست‌هایی با مقاومت متوسط با استراحت کم ما بین تمرین را امتحان کنید. با این کار بدون اینکه ضربان قبلتان پایین آید به عضلات استراحت خواهید داد.

ست های ۱۰ دقیقه ای روئینگ با مقاومت متوسط با ۲ الی ۳ دقیقه استراحت در بین ست ها.

دستگاه ورزشی اسکی فضایی(Elliptical)

اسکی فضایی یا الیپتیکال، در مقایسه با تردمیل فشار کمتری را بر مفاصل وارد می کند، یعنی برای کسانی که درد زانو دارند، گزینه خوبی است. در هنگام کار با اسکی فضای حتما” توجه کنید که ضربان قلبتان را با قدم زدن سریع بالا نگه دارید.

افزایش استقامت و شیب به آرامی. ست های ۹۰ ثانیه ای را با سرعت بالا انجام داده و در ادامه ۳ دقیقه با سرعت آرام تمرین کنید.

برنامه تمرینی الپتیکال و چند توصیه مفید برای تمرین با الپتیکال

دستگاه ورزشی دوچرخه ثابت (The Stationary Bike)

اگر تنها یک دستگاه وجود داشته باشد که شما را تنبل کند، دوچرخه ثابت است! چرا؟ در واقع نحوه درست نشستن و انجام تمرین شاید کمی دشوار باشد، اما وقتی خیلی آرام و طولانی رکاب بزنید شما را تنبل می کند! اما اگر می خواهید بهترین نتیجه را از دوچرخه ثابت بگیرید، باید پاها و شش هایتان را حسابی به کار بگیرید، انگار که یک ماشین با سرعت بالا شما را تعقیب می کند! پیشنهاد می کنیم چند دقیقه سخت فشار بیاورید و در بین هر ست به خودتان استراحتی بدهید. اگر به صورت ایستاده پدال بزنید، عضلات بزرگ پا را  حسابی به کار می گیرد.

۳ دقیقه دوچرخه سواری سریع، ۲ دقیقه آرام و به مدت ۳۰ دقیقه این برنامه را تکرار کنید. برنامه اینتروال دوچرخه ثابت برای چربی سوزی را نیز پیشنهاد می کنیم.

چگونه با دوچرخه ثابت درست ورزش کنیم؟ شیوه های صحیح و غلط

دستگاه ورزشی تردمیل

تردمیل یکی از پر مخاطب ترین وسایل ورزشی است که می توان گفت در بحث استفاده از وسایل ورزشی خانگی، آمار بیشتری را به خود اختصاص می دهد. اما آیا همه کسانی که روی تردمیل می دوند یا پیاده روی می کنند این کار را درست و بدون اشتباه انجام می دهند؟ تردمیل هنگامی که سرعتش بالا می رود بیشتر متحرک و روان می‌شود، اما شاید همیشه قدم زدن را بجای دویدن در آدم ترغیب می کند! اگر واقعا” قصدتان سوزاندن چربی است به جای آهسته دویدن به خودتان کمی فشار بیاورید و سرعتتان را بالا ببرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید قاسم زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09361782848
شماره ثابت: 02166164541
آدرس کانال: fitpino@
پست الکترونیکی: fitpino.co@gmail.com

مطلب پیشنهادی

آب کینگ ، بدنسازی در منزل با آب کینگ

آب کینگ روبیمکث ۲۰۵E تنها دستگاه ابدومینال است که به بدن هیچ آسیبی را وارد …