با اعمال چارچوب مفهومی سه بعدی فوق برای فعالیتهای مدارس طراحی مد لهستان، اطلاعات، دادهها، انتشارات و اسناد 18 مدرسه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و محتوای صفحات وب و پستهای فیسبوک (FB) آنها مورد بررسی قرار گرفت.
فرضیه اصلی ما این بود که اگر لباس بلوچی زنانه خاصی پایداری را مهم بداند، رویکردهای پایدار به مد به نحوی در فعالیتهای آن گنجانده، قابل مشاهده و ترویج میشود، چه به طور صریح در بیانیهها و اعلامیههای رسمی و چه به طور ضمنی در فعالیتهای آموزشی و سایر فعالیتهای فوقدرسی.
علاوه بر این، مدرسه این فعالیت ها را در صفحه وب یا صفحه رسانه های اجتماعی (FB) خود تبلیغ می کند. علاوه بر این، از آنجایی که رشتههای مد توسط انواع مدارس ارائه میشوند.
ما تصور میکنیم که با خرید وپوشیدن انواع مدل از لباس بلوچی زنانه مشکی خصوصی تخصصی متمرکز بر مد، به دلایل سازمانی (سهولت تغییرات در برنامه های درسی و اجرای ایده های جدید) و خارج از دغدغه های تجاری (به عنوان راهی برای تبلیغ خود و اثبات به روز بودن آنها با روندهای فعلی در بازار مد).
در تجزیه و تحلیل مدارس خاص، ده جنبه مختلف از گنجاندن ارجاعات آنها به پایداری مد در فعالیت هایشان (انواع فعالیت و ابعاد تجزیه و تحلیل که توسط نویسندگان متمایز شده است) در نظر گرفته شد، هر دو به درون گرا (در نظر گرفته شده برای دانش آموزان به عنوان اجباری یا فوق برنامه) و رو به بیرون (به دانشجویان و همچنین به دیگر متخصصان مد و عموم مردم ارائه می شود) و به طور مستقل یا با همکاری شرکای دیگر انجام می شود.
این موارد به شرح زیر بودند: (1) ذکر پایداری در بیانیههای رسمی یا سایر ارتباطات عمومی (مقالات، وبلاگها، پادکستها و مانیفستها).
(2) پایداری به عنوان یک موتیف از برنامه لباس بلوچی (در همه دوره ها یا به عنوان یک دوره اختصاصی وجود دارد). (3) گنجاندن پایداری در طرحهای دانشجویی (که بهعنوان تکالیف برای دورههای خاص یا بهعنوان یک موتیف از مجموعههای پایان سال یا فارغالتحصیلی ایجاد میشود). (4) سازماندهی فعالیت ها و رویدادهای پایدار محور که برای دانش آموزان اجباری است.
(5) سازماندهی فعالیت ها و رویدادها (به عنوان مثال، کنفرانس ها، کارگاه ها، و جلسات حرفه ای) به عنوان یک پیشنهاد اضافی و فوق برنامه برای دانشجویان یا دانشجویان و سایر متخصصان مد لباس لباس کردی (ایرانی)؛ (6) سازماندهی رویدادها (به عنوان مثال، کارگاه های آموزشی) خطاب به عموم مردم (شرکت کنندگان غیرتخصصی که با بازار مد ارتباط ندارند)؛ (7) انتشار در مد پایدار.
(8) مشارکت نمایندگان مدرسه (استادها و دانش آموزان) در رویدادها و ابتکارات مد پایدار که توسط سایر نهادها و سازمان ها در ایران و خارج از کشور سازماندهی شده است (9) همکاری با سایر سهامداران در ابتکارات مد پایدار (سایر مدارس، شرکتهای صنعت مد، موزهها و سازمانهای غیردولتی).
و (10) ترویج رویدادهای مد پایدار و ابتکارات سازماندهی شده توسط سایر نهادهای (خارجی).
اگر اطلاعات مربوط به آن در صفحه وب مدرسه یا صفحه FB حداقل یک بار در سال 2018-2020 ارائه شده باشد، یک نوع فعالیت خاص به عنوان یک مدرسه خاص انجام شده است.
تحقیقات دقیق بر روی اطلاعات این دوره سه ساله متمرکز شده است.
با این حال، در برخی موارد، اگر فعالیتهایی که در زمینه لهستان مهم و بهویژه بدیع و پیشرو بودند، قبل از آن دوره انجام شده و در مصاحبهها ذکر شده باشد، این موارد نیز در بررسی گنجانده شده است.
- منابع:
- تبلیغات:
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.