لباس پوشیدن رسمی یا غیررسمی لباس مجلسی شیک به عنوان یک دانشگاهی ممکن است در مدیریت برداشت ها نسبت به دانش آموزان یک مبادله باشد، اما مجموعه ادبیات موجود تنها با نتایج متفاوت محدود شده است.
این تحقیق اولین تحقیق متمرکزی است که به بررسی تأثیر رسمیت لباس دانشگاهی بر «دو بزرگ» شکلگیری تأثیر، درک گرما و شایستگی میپردازد.
در یک سری از سه آزمایش آزمایشگاهی کنترلشده (مجموع N = 1361)، ما رسمیت لباس را برای افزایش درک شایستگی اما برای کاهش ادراکات گرما یافتیم، که منجر به اثرات «پاییندستی» بر ارزیابیهای دانشآموزان از مربیان و تمایلات رفتاری برای ثبتنام میشود.
یک دوره. علاوه بر این، ما نشان میدهیم که ادراک شایستگی ممکن است در معرض سایر نشانههای اطلاعاتی (ارتباطات موفقیت و هنجارهای نظم و انضباط) باشد که میتواند اثرات منفی مرتبط با غیر رسمی بودن لباس را کاهش دهد.
مفاهیم برای شاغلان آموزش عالی ارائه شده است.
یکی از پرسود ترین نوع تجارت در جهان خرید و فروش جیوه قرمز می باشد و از اهمیت بسیار بالای برخوردار است.
به عنوان دانشگاهیان، همه ما ناهمگونی بزرگ لباس پوشیدن را در دانشگاه یا در یک کنفرانس تجربه کرده ایم.
در واقع، برخی از دانشگاهیان ممکن است خیلی رسمی با کت و شلوار بپوشند، در حالی که برخی دیگر لباس های غیر رسمی مانند تی شرت، شلوار جین و کفش دویدن را ترجیح می دهند.
شما می توانید برای اطلاع از نحوه دریافت وام و ثبت نام وام اشتغال کمیته امداد به سایت مرکزی این مجموعه مراجعه نمایید.
لباس نقش مهمی در هدایت تأثیرات به دیگران دارد (گافمن 1959؛ جانسون، لنون و راد 2014)، و در حالی که کارکنان در دنیای شرکت برای تحت تأثیر قرار دادن مشتریان و سایر سهامداران مهم لباس می پوشند (کاردون و اوکورو 2009)، به نظر می رسد دانشگاه ها تا حد زیادی از چنین کد لباس پوشیدن سختگیرانه و تجویزی بی بهره باشند.
با این حال، لباس پوشیدن رسمی یا غیررسمی ممکن است هنوز تاثیرات خاصی را برای دانش آموزان ایجاد کند و مهمتر از همه، بر ارزیابی دانش آموزان از مربیان و رفتار دانش آموزان تأثیر بگذارد.
برخی از ما ممکن است بخواهیم هنگام پوشیدن کت و شلوار به طور عمدی علامت قاطعیت و شایستگی خود را نشان دهیم و به دنبال احترام و رفتار دانش آموزان در کلاس درس باشیم.
از این رو شما می توانید برای اطلاعات بیشتر به سایت آراد برندینگ مراجعه نمایید.
دیگران ممکن است، ناخواسته، اما هنوز هم به همان اندازه مؤثر، نزدیک بودن و دوستانه بودن را منتقل کنند.
- منابع:
- تبلیغات:
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.