از منظر بازاریابی، امروزه بازاریابی دیجیتال یکی از جنبه های مهم بازاریابی بین المللی با نتایج ملموس برای فروشندگان و مشتریان است.
با وجود این، عدم مدیریت صحیح و مدرن فروش و بازاریابی یکی از نقاط ضعف اصلی بازاریابی فرش 1500 شانه 12 متری مشهد در EAP است.
در واقع، قالیبافان هنوز با استفاده از تکنیک های سنتی به دنبال مشتری هستند، همانطور که نتایج نشان داد، مناطق روستایی با سطح تحصیلات پایین، بالاترین پتانسیل را برای تولید فرش دستباف دارند.
متأسفانه، در بیشتر موارد، قالیبافان نمی توانند از قدرت بازاریابی دیجیتال برای فروش محصولات خود استفاده کنند – این یکی از نقاط ضعف عمده بازاریابی HC است که باید مورد توجه قرار گیرد.
صنایع دستی به عنوان محصولات مهمی شناخته می شود که فرهنگ ها و سنت های اجتماعی را نشان می دهد.
بنابراین، تجزیه و تحلیل پتانسیل مناطق مختلف برای تولید فرش دستباف می تواند تصمیم گیری مبتنی بر شواهد را برای توسعه پایدار تسهیل کند.
در این تحقیق، ما با هدف استفاده از یک رویکرد یکپارچه برای ارزیابی پتانسیل و پایداری تولید فرش دستباف در EAP که در سطح جهانی به دلیل فرش های دستباف با کیفیت بالا مشهور است، استفاده می کنیم.
این استان خاستگاه فرش های معروف و معروفی مانند فرش تبریز است، با این حال، صنعت HC تحت تأثیر مهاجرت شدید روستا به شهر، و همچنین نوسازی و تغییرات سبک زندگی با تعدادی از چالشها مواجه شده است.
از آنجایی که تحقیقات آکادمیک مرتبط با این موضوع وجود ندارد، این مطالعه با هدف ارائه روشی نوآورانه برای شناسایی مسائل و ارائه راهکارهایی برای احیای صنعت HC به عنوان میراث ناملموس در EAP انجام شد.
با توجه به نتایج، بافت فرش دستباف در سازمان حفاظت محیط زیست توجه قابل توجه تصمیم گیرندگان و مسئولان را می طلبد. نیاز به اجرای سیاست های جدید برای گسترش مکانیسم های حمایت اجتماعی برای تضمین امنیت معیشتی صنعتگران وجود دارد.
نتایج این تحقیق همچنین نشان داد که اکثر صنعتگران مهارت های بافتنی HC را در خانواده خود می آموزند و حدود 95 درصد از صنعتگران فاقد آموزش آکادمیک هستند.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.